2015. szeptember 4., péntek

Az én ínyenc snack salátám

A McDonald's-ban van egy nagyon jó saláta, ami az ínyenc snack saláta névre hallgat. Az összetétele nagyon tetszik, ám az ára kevésbé, így kitaláltam, hogy megalkotom itthon és feltuningolom pár alkotóval. Így került a sonka helyébe maradék sült hús, a tetejére pedig zsályachips. Mindezt pedig egy bazsalikomos-fokhagymás öntet öleli körbe, szépen kiegészítve a főtt tojást, salátát és a pirított szalonnát. Nagyon laktató saláta, érdemes kipróbálni!




Hozzávalók (1 nagy adag)

- 4 dkg szalonna
- maradék sült hús (4-5 dkg)
- saláta alap: jégsaláta (pár levél), 1 paradicsom, kígyóuborka, paprika
- gouda sajt
- 1 tojás
- pár levél zsálya

- 1 kiskanálnyi citromlé
- 3 kiskanálnyi olívaolaj (nálam bazsalikomos)
- só, 1 gerezd fokhagyma lereszelve

Elkészítés


  1. Összevágjuk a "saláta alapot", vagyis tetszés szerinti zöldségeket. 
  2. A tojást közben megfőzzük, én úgy szeretem, ha belül még egy kicsit lágy, ezért forrástól kb. 10 percig főztem.
  3. Felkockázzuk a húst, a szalonnát.
  4. A szalonnát megpirítjuk egy edényben, mellette pedig a zsályákat is. Papírtörlőn leitatjuk.
  5. A salátaalapra pakoljuk a hozzávalókat. 
  6. A citromlevet sózzuk, majd apránként hozzákeverjük az olajat, majd a joghurtot és a fokhagymát. A salátára locsoljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése