2015. június 24., szerda

Tejfölös fahéjfagylalt almakompóttal

Kicsit megkéstem ezzel a bejegyzéssel, de elfelejteni nem akartam, mert nagyon jó ez a recept. A fagylalt nem annyira édes, inkább csak intenzíven fahéjas, viszont a kompót remekül ellensúlyozza ezt, noha egy gramm cukrot (vagy édesítőt) nem tartalmaz. Remek desszert csak ajánlani tudom!



Hozzávalók (1 vajas doboznyihoz - 2 főre)


- 2 evőkanál tejföl
- 2 evőkanál joghurt
- 1 kiskanál fahéj
- 1 kiskanál fahéjesszencia
- 1 reszelt alma

- almakompót (a leves állás alatt sziruposodik)

Elkészítés


  1. Összekeverjük a hozzávalókat, nekem ez egy vajas doboznyi mennyiség. Mehet a fagyasztóba. Lehet félóránként kevergetni, hogy krémes legyen, én ehhez lusta vagyok, ezért időnként ránézek és akkor szedem ki, amikor még éppen nem fagyott meg, csak más hideg, de még krémes is. :)
  2. Almakompótra pakoltam, rá pedig mehet egy kicsi mazsola is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése