2015. július 27., hétfő

Currys sült vajbab csirkemellel

Ez a kaja király! Nagyon nagyon az. Olyan az állaga és a formája, még a színe is, mint a hasábburgonyának. Csak sokkal jobb az íze. És egészséges is. Imádom! Az egyik Mautner Zsófis szakácskönyvben láttam ezt a receptet, most volt módom elkészíteni. Jön még az biztos. Próbáljátok ki! Ezzel a körettel élmény fogyózni! :)


Hozzávalók (1 főre)

- 10 dkg vajbab (egy bő maréknyi)
- olívaolaj
- só, 1 csapott teáskanál curry
- csirkemell (nálam pácolt)

Elkészítés

  1. A babot megmossuk, a szárát levágjuk. Ha hatalmasak, akkor ketté lehet vágni őket, de legyenek nagyjából azonos méretűek. (Így egyenletesen fognak megsülni.) Rálocsolunk egy pici olajat, sózzuk és megszórjuk curryvel, majd az egészet átforgatjuk. (Én ezt a folyamatot már a tepsiben végeztem.)
  2. Előmelegített 180˚-os sütőben sütöttem kb. 15 percet, majd grill fokozaton időnként átforgatva megpirítottam. Csirkemellel ettem, egy fogyókúrás de marha finom étel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése