2015. augusztus 5., szerda

Szilvás fahéjas zabkása

Mostanában későn kelek (szerencsére ilyenkor megtehetem), ezért a reggelimet 10 körülre szoktam időzíteni, amikor is csak gyümölcsöket eszem. Ma azonban nagyon korán keltem (nyilván az eddigiekhez képest), így tudtam, hogy a szervezetemnek valami energiadúsabb reggelire lesz szüksége, ha ki akarom bírni délig eszegetés nélkül. A nagy kedvencemhez, a zabpehelyhez nyúltam ismét, most egy isteni finom szilvás változatot készítettem. Nagyon édes, nagyon zamatos, tényleg nagyon nagyon finom, aki kedveli a szilvát, feltétlen próbálja ki!



Hozzávalók (1 főre)

- kb. 1 marék zabkása (nálam kb. 7 dkg)
- 1 dl víz
- 4 apró szemű édes szilva (8 dkg)
- kb. 1/2 kiskanál fahéj
- egy löttyintésnyi fahéjesszencia
- 2 édesítőtabletta (2 mokkáskanálnyi cukornak megfelelő édesítőszer)

Elkészítés


  1. A vizet a felkockázott szilvával, édesítőszerrel és a fahéjjal, esszenciával felforraljuk. Ekkor a szilva is kicsit szétfő, rózsaszínes lesz (ez talán szilvafüggő), és kicsit szétfő. Ekkor mehet bele a zabkása, annyi, amennyit bevon ez a krémes folyadék. Kis lángon folyton kevergetve krémesre főzzük. 
  2. Vágott szilvával díszítjük.
Egy adag: 307 kcal (a termékek különbözősége miatt ez az érték változhat!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése