2015. május 30., szombat

Banános epres smoothie

Van úgy, hogy az ember felébred és valami nagyon édesre vágyik. Gondolatban francia krémesek és cukorkák vágtáznak el a szeme előtt. Aztán amikor az álmot kidörgöltem a szememből, beugrott: diétázom. (Na pesze alap esetben sem indítottam volna krémessel a napot... de milyen szép lenne...) Szóval kicsámpáztam ahogy voltam kócosan a konyhába és összedobtam ezt a rendkívül édes turmixot. Én azt az állagot szeretem, amikor inkább kanalazzuk mint isszuk, természetesen ezen lehet változtatni kevesebb banán, több eper vagy több víz/tej hozzáadásával. Egy jó tanács: aki rögtön kelés után szeret fogat mosni az most halassza el ezt a rituálét reggeli utánra, mert a mentás íz bezavarhat az rendes ízérzékelésbe. 

Hozzávalók (1 főre)


- 1 banán
- 10-15 szem eper
- 2 evőkanálnyi víz a turmix miatt (gépfüggő, hogy kell-e)

Elkészítés

  1. Bedobáljuk a turmixba az összetevőket és összeturmixoljuk. Ha pohárkákba öntjük a turmixot első dolgunk legyen a tartályt kiöblíteni, mert könnyen beleszárad minden. Eperrel, mandulával díszíthetjük, de lehet izgisebb reggelit is összeállítai ha mondjuk müzliszelettel és gyümölccsel rétegezzük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése