2015. május 27., szerda

Bounty pohárkrém

Bizony. :) Nagyon szeretem a Bountyt, igazából azért, mert a Balatonnal ez nálam összekapcsolódott. Valamelyik komp oldalán ugyanis volt egy hatalmas kókuszos bounty reklám (talán Badacsonynál?) és mivel akkoriban a kedvenc színem is a kék volt, ez a hajó belopta magát a szívembe. Sokáig csak ezért szerettem a kókuszt is. Ez a pohárkrém inkább felnőtteknek való, hiszen a csoki nagyon kesernyés benne, de természetesen lehet használni hozzá diabetikus tejcsokit is, úgy a gyerekek is imádni fogják. (Vagy a csokiba turmixolni a datolyát) A krém zseinálisan légies és könnyű, elképzelhetetlen számomra, hogy ebből a három alapanyagból ilyen isteni finomságot lehet készíteni. Fogom még ezt használni tortákba is, az tuti. :)



Hozzávalók (3 pohárnyihoz)


- 10 dkg kókuszreszelék
- 1 dl hideg víz
- 1, 5 dl tejszín (hideg)
- 3 dkg étcsoki (nálam 90%-os, mert ennek nagyon alacsony a CH tartalma de lehet diétás is)
- tejszín (pár kanál)
- apróra vágott datolya, aszalt barack, mandula a tetejére díszítésnek és édesítésnek (nálam 1-1 szem poharanként)

Elkészítés

  1. A kókuszt mákdarálóban porrá aprítottam. Hozzákevertem a vizet és elkevertem. Nagyon gyorsan felveszi a kókusz és egy sűrű krém lesz ebből.
  2. A tejszínt habbá verjük, majd a kókuszos részhez forgatjuk. 
  3. A csokit felolvasztjuk 1-2 evőkanál tejszínnel, majd még pár evőkanálnyival hígítjuk, hogy ne legyen annyira keserű.
  4. A rétegezés a következő: csoki az aljára (kicsit szétkentem az oldalán, hogy oldalról is látszódjon), erre a kókuszhab (mousse?) majd a tetejére szintén csoki és a díszítésnek/édesítésnek szánt gyümölcsök.
Oldalról így néz ki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése