2015. március 29., vasárnap

Tojáslepény karamellizált hagymákkal

Igyekszem kissé változatossá tenni a reggelijeimet, de a tojás abszolút uralja ezt az étkezést, hiszen nagyon tápláló, egészséges és egészen változatosan elkészíthető. Most például egy lepényt készítettem, és hogy valamivel az édesség iránti vágyamat kielégítsem, karamellizált hagymákkal spékeltem meg. Mellé sütöttem még azért magamnak két szelet bacont, de így elég is volt reggelre.






Hozzávalók


- 1 vöröshagyma
- 1 lilahagyma
- 1 újhagyma (zölddel együtt)
- 2 gerezd fokhagyma
- kevés olaj (vagy vaj)
- só, bors
- 4 tojás (enyhén felverve)


Elkészítés



  1. A hagymákat aprítsuk fel, majd egy kevés vajon kezdjük pirítani őket, a fokhagyma és újhagyma kivételével. Ezeket félidőben tettem hozzá, hogy a zöld ne fonnyadjon össze. Mikor már karamellizálódnak, vagyis olyan kellemes édes illatot árasztanak, akkor félretettem a hagymákat egy tálkába.
  2. A serpenyőbe öntöttem a tojásokat, majd ráhalmoztam a hagymát. (Lehet a hagymára is önteni a tojást.) Addig sütöttem, míg a teteje is el nem kezdett megszilárdulni. Serpenyőben tálaljuk, de szépen ki is lehet fordítani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése