2015. november 23., hétfő

Vegán mártogatós vacsora

Nem tudom, ki hogy van vele, de én nagyon szeretem az interaktív ételeket. Arra gondolok, amikor tetszés szerint lehet párosítani, mártogatni mindent mindenbe. Persze ez egy vendégségben elég kínos lehet, de egy otthoni ráérős, kiadós estebédnek tökéletes. A receptben nem tüntettem fel pontos mennyiségeket, inkább csak ötletadó bejegyzésnek és képnek terveztem ezt a kis szösszenetet.




Hozzávalók

- humusz
- batáta megsütve
- koktélparadicsom
- gomba
- fokhagymás BBQ-s tofukockák
- póréhagyma

Elkészítés

  1. A batátát meghámoztam, hasábokra vágtam, kevés olajjal, sóval, borssal összeforgattam és sütőben megsütöttem grill fokozaton. Ezalatt a vastagabb szeletekre vágott gombár serpenyőben kisütöttem, majd pedig tálra rendeztem egy nagyobb kupac humusz köré, különféle nyers zöldségekkel váltogatva. 
  2. A tofut kockákra vágtam, egy kevés olajon megpirítottam, mellé dobtam egy kevés zúzott fokhagymát és egy evőkanál BBQ szószt és addig forgatgattam, míg ez a mártás be nem vonta.
  3. Igazán különleges és nagyon laktató vacsora. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése