2015. július 20., hétfő

Nagyon hamis sztrapacska

A múltkori kolbászos-paradicsomos-juhtúrós zellergnocchim annyira ízlett, hogy úgy döntöttem folytatom a sort úgy, hogy a juhtúrót egy kicsit még hangsúlyosabbá teszem. Így született meg ez a sztrapacska, ami nagyon nagyon bejött! A zelleres íz továbbra is érződik, de nagyon visszaadja az eredeti krumplis változatának az ízét. Nálam biztosan visszatérő vendég lesz még ez a finomság, csak ajánlani tudom mindenkinek! :)


Hozzávalók

- 1 adag zellergnocchi (recept)
- tálaláshoz: juhtúró, tejföl, sült szalonna tetszés szerint

Elkészítés

  1. A gnocchit én most apró gombócokká formáztam, majd lobogó sós vízben addig főztem, míg fel nem jött a víz felszínére. (1-2 perc)
  2. Leszűrjük a tésztát és ráhalmozzuk a feltéteket. Pirospaprikával megszórva igazán dekoratív látvány. (Szerintem :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése