2016. március 2., szerda

27. Blogkóstoló összefoglaló

Nemrég egy virtuális piknikre hívtalak Benneteket, és örömmel vettem, hogy ebben a fordulóban is sokan jelentkeztetek, remélem így lesz a következő körökben is! Jó sok finomság készült a játékra, a legtöbb fel is került az elkészítendő étel-listámra. Remélem Ti is jó szívvel szemezgettek a sorsolt blogtól, illetve az összegyűlt receptekből és újabb blogokat, recepteket megismerkedve jó ötletekkel gazdagodtatok. :) A recepteket étkezési rend alapján csoportosítottam. Ahogy várható volt az édesség szekció a legnépesebb, de akadtak levesek, főételek és sós finomságok is szép számmal. 
Lássuk akkor:







Levesek


Pitelány szokásához híven nagyon gyors volt és két finomságot is kóstolt tőlem. Ez a leves ez egyik, ami avokádó és zöldborsó felhasználásával készült. Nekem is nagy kedvencem! :)



Ani, a Parókia konyhájából című blog írója kötött levest készített a Fiatalok főzőiskolája blogról. Igazi klasszikus, én nagyon szeretem!



Sherpa két finomsággal is készült Konyhavirtuóz oldaláról, egyik ez a tejfölös fejtett bab leves. Nagy kedvencem nekem is!



Lívia is gyors volt, szintén egy levessel jelentkezett. Sherpa burgonyakrémlevesét álmodta újra egy kevés édesburgonyával. Mivel mostanság nagyon rá vagyok kattanva a batátára biztos kipróbálom!



És végül leves kategóriában az utolsó az én kis indiai sárgaborsó krémlevesem, amit a Saját otthon projekt blog egyik receptje ihletett. Nagyon finom lett!





Főétel

Timi, a Fiatalok főzőiskolája című blog szerkesztője Ancika konyhájából választott egy egyszerű de nagyszerű Chilis babot. Az illusztrációért plusz pont jár! :)



Sherpa másik beküldött receptje számomra teljesen ismeretlen, de nagyon izgalmasan hangzik! Konyhavirtuóz oldaláról készítette ezt a sajtos daragaluskát.



Zsuzsi Líviától, a Simone gasztroságai című oldalról készített egy lángost. Nagyon jól néz ki! Kellett nekem éhesen nekiülni az összefoglaló megírásának... :P



Cheftündér perverz csirkét készített spirálburgonyával a Habverő és fakanál blogról. Nagyon nagyon jól néz ki! :) Izgalmas a fűszerezése, én is kedvet kaptam hozzá! :)




Márti egy klasszikus indiai dhalt készített Xsara konyhájából. Nagyon szeretem ezt az ételt, legközelebb így készítem!



Az édes és sós sütemények előtt az utolsó főétel Andi kolozsvári rakott káposztája a Táncoló fakanál oldalról. Na ez volt az az étel, amitől totálisan elolvadtam! Eszembe jutott ugyanis, hogy nagymamám mennyire isteni finoman készíti és milyen régen ettem. A képek alapján ez is csodafinom lehet!




Sós sütemények

Kisildi Pitelány oldaláról kóstolt egy roppant guszta gluténmentes sajtos pitét. Nem készítettem még túró alapú pitetésztát, így mindenképp nekiállok majd!



Veronika a Saját otthon projekt blog egyik szerkesztője egy nagyszerű sajtfánkot készített Okkitól. Az az érzésem ezt én is nagyon szeretném!



Eszter (Pitelány) a krémleves mellett egy cukkinis-sajtos lepényt is készített tőlem. Nagyon finom, érdemes kipróbálni!





Édességek

Okki egy nagyon guszta meggylekváros islert készített diós tésztával Pali receptjei közül szemezgetve. Én máris megszerettem... :)



Melinda a Habverő és fakanál bloggerinája 10 perc alatt elkészíthető túrófánkot készített Márti receptje alapján. Hm... van is itthon túrónk. :D



Éva Kisildinél nézelődött és gyönyörű gesztenyés pozsonyi kiflit készített. Csodaszép lett!



Pali, a Serpenyővirtuóz blog szerkesztője Túrós-fahéjas-szilvás-meggyes rétest készített Gabitól. Nagyon nagyon jól néznek ki, hétvégére mi is beiktatjuk a rétest, mindenki oda van érte a családból! :)



Fűszermánia Gabi Sasótól választott egy egyszerű, klasszikus piskótatekercset. Nálunk is régen készült, épp ideje elkészíteni újra!



Sasó hosszas kimaradás után visszatért a ringbe és a Parókia konyhája című blogról egy nagyon guszta almás pogácsával készült a játékra. Nem készítettem még hasonlót, így ez is felkerült az elkészítésre váró sütik listájára.



Gabriella a Papíros kenyér bloggere pilóta kekszet készített a Csokoládé reformer oldalról. Nagyon jól néznek ki!



Gasztrobaráth Zsuzsi kakaós csigát készített tej és tojás nélkül Évától. Nagyon izgi recept!




Teller cake egy csodaszép fehér csokis fánkat készített Cheftündértől. Gyönyörűek lettek!



Konyhavirtuóz marcipános szeletet készített Gasztrobaráth oldaláról. Nagyon remek sütés nélküli sütike, mi is szoktunk hasonlót készíteni, bár más formában, így is kipróbálom majd!



Marisz egy egyszerű gluténmentes csicseriborsólisztes kekszet készített Gabriellától gojibogyóval ízesítve. Igazán finom lehet!



A Csokoládé reformer bloggerinája egy nagyon guszta mézkaramellás bonbont készített Tétova Ínyenctől, engem elvarázsolt!



Végül, de nem utolsósorban Ancika fánk receptjét osztom meg veletek, amit Maristól lesett el. Gyönyörű ez is!



Figyelmetlen voltam, ne haragudjatok, kifelejtettem Tétova Ínyenc receptjét, most pótolom ezt a hiányt. És még egyszer bocsánat érte! Ezek a gyönyörű kökényes kekszek kerültek ki Tétova Ínyenc konyhájából, amiket Teller-cake receptje alapján készített. Bár kökényt nem szoktam süteményben fogyasztani a képek mindenképp arról tanúskodnak, hogy érdemes kekszbe sütve is kipróbálni!




Köszönöm mindenkinek, aki jelentkezett és kóstolt. :) Remélem annyira élveztétek, mint én! 
A következő Blogkóstoló háziasszonya pedig (dobpergés...) Sasó! :) Nála lehet majd jelentkezni a blogján. :)

5 megjegyzés:

  1. Köszi az összefoglalót! Sok finomság egy csokorban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon élveztem ezt a kört! :) És örültem a sok levesnek, nagyon jó ihletadók a hidegebb napokra. :)

      Törlés
  2. köszönjük a frappáns összefoglalót! Mindannyian kitettünk magunkért! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a háziasszonyi munkádat! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagy köszönet az ízes összefoglalóért.

    VálaszTörlés