2016. január 11., hétfő

Kukoricás, cukkinis sajtleves

Egy ételhez előfőztem zöldségeket, de a főzőlevet nem akartam kiönteni, de tartogatni sem, így gyorsan készítettem belőle egy nagyon finom levest. Cukkinim maradt még, azt használtam, illetve egy konzervnyi kukoricát, mert már nagyon vágytam az ízére... Jó sok reszelt sajtot olvasztottam bele tálaláskor, nagyon finom lett!




Hozzávalók (2 főre)

- 1 kicsi cukkini
- 1 konzerv kukorica
- fűszerek: oregánó, só, bors, friss petrezselyem
- 2 púpos evőkanál krémsajt (vagy 1 tömlős)
- 1 gerezd fokhagyma
- 1 szál újhagyma

Elkészítés


  1. Körülbelül 7 dl zöldség alaplébe belefőztem a kikapart közepű szeletekre vágott cukkinit. Ha már félpuhák, akkor mehet hozzá a kukorica, só, bors, oregánó, ha nem elég ízes az alaplé mehet hozzá egy kevés vegeta is. 
  2. A krémsajtot elkeverjük a pépesített fokhagymával és a leves levéből egy kevéssel, majd visszaöntjük a lábasba és összemelegítjük. A legvégén adtam hozzá az apróra vágott újhagymát, hogy a ropogósságát megőrizze. Persze ez csak akkor opció, ha a nap hátralévő részében nem kell fontos emberekkel beszélgetni.
  3. Apróra vágott petrezselyemmel és újhagyma zölddel megszórva tálaljuk.
Ha tetszett a recept és szeretnél még hasonlókat akkor keress meg facebookon, hogy értesülhess a legújabb bejegyzésekről!

2 megjegyzés:

  1. Szuper jó kis recept, nagyon finom lehet a leves. Éppen van egy megkezdett kukorica és azon agyaltam, mit is kezdjek vele. Meg is oldódott, köszi az ötletet. :)

    VálaszTörlés