2015. május 20., szerda

Kenyérlángos

Háááááát.... Nem tudom mit mondjak. Nagy reményekkel indultam neki ennek a sütésnek, de az eredmény olyan háááááát lett. És nem a feltéttel van a gond. A kenyérlisztről írtam már korábban, most is ezt használtam (lényegében azelőtt, hogy kóstoltam volna az akkor már elkészült kenyeret). Nem egy finom lisztkeverék. Mindenesetre azt leszögezhetjük, hogy így kefirrel elkészítve azért jobb ízű, mint a vizes változat. Összességében nem volt annyira rossz, de a tésztán még azért dolgozni kell... De legalább látjuk, hogy ilyet is lehet.



Hozzávalók (1 főre)


- 6 dkg kenyérliszt keverék (nála szezámmagos, természetesen alacsony CH tartalommal)
- kb 3-4 evőkanál kefir
- 2 evőkanál lenmagliszt
- só

- 1 evőkanál tejföl
- 1/2 gerezd fokhagyma lereszelve
- pirított szalonna
- reszelt sajt
- só, bors

Elkészítés

  1. A tésztához valókat egyszerűen összekevertem, majd egy sütőpapírral bélelt tepsibe placcsantottam és kedves kézzel ellapogattam, igyekeztem kör formát adni neki. Sütőben kb. 15 perc alatt majdnem készre sütöttem.
  2. Tetszés szerinti mennyiségű szalonnát megpirítunk.
  3. A tejfölt kikeverjük a fokhagymával, sóval, borssal. Az épphogy kész tésztára kenjük a tejfölt, rászórjuk a szalonnát és a reszelt sajtot. Grill fokozaton addig sütjük, míg a sajt meg nem pirul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése