2015. április 19., vasárnap

Gomba szendvics

Még a diétám előtt imádtam a szendvicseket! Ha filmet néztem, vagy olvastam összedobtam egyet, szigorúan pirított kenyérből és élveztem az olvadt sajt és a ropogós bacon társaságát. Ma egy ilyet készítettem, a kenyeret természetesen lecserélve gombafejekre. Nagyon király szendvics-pótlék!




Hozzávalók (1 szendvicshez)


- 2 fej gomba (lehetőleg ugyanakkora méretű)
- 1 szelet sajt ketté vágva
- 1 szelet bacon
- 1 karika paradicsom
- 1 levél saláta

Elkészítés


  1. Pici zsiradékon megpirítjuk a szalonnát. Ezalatt a gombát megpucoljuk, kitörjük a tönkjét. Fejjel lefelé (tehát azzal az oldallal, ahonnan a tönköt kivettük) kezdjük el sütni, majd ha kész, megfordítjuk. Így tesszük a kalapokra a sajtdarabokat, hogy ráolvadjon. 
  2. Ezalatt felvágjuk a paradicsomot, salátát. Ha a gombák teteje is megpirult, akkor összeállítjuk. Én alulra raktam a nagyobb gombát, erre a paradicsomot, salátát, a bacont majd olvadt sajttal lefelé a másik gomba fejet. Szezámmaggal megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése