2015. április 26., vasárnap

Melegszendvics maradékokból

Milánóit evett a család? Megmaradt egy kevés a pörköltből? Persze lehet újabb adag tésztát is kifőzni, hogy ne menjen pocsékba a maradék, de itt egy remek tipp, ami felhasználásával mi, diétázók is részesei lehetünk a családi vacsorának. Nagyon gyorsan elkészül, és nagyon nagyon finom! És természetesen ez is remekül variálható. A padlizsán úgy szerepel itt, mint a klasszikus sütőben sült melegszendvicsnél a kenyér: bármi mehet rá!




Nem receptet írok most, amolyan útmutatót csak. Mivel elég kiadós egy szelet, ezért én fejenként 1-2 padlizsán szeletkét ajánlok. 

A padlizsánt hosszában felszeleteltem, egy szelet kb. 7-8 mm-es. A szeleteket egy kiolajozott alufóliával bélelt tepsibe tettem, megsóztam. Pár perc elteltével a só miatt kicsapódó folyadékot egy papírtörlővel felitattam. Egy szeletre 2 evőkanálnyi pörköltet tettem (ez milánói, szóval gombás marhapörölt), majd megszórtam egy kevés reszelt sajttal. 180°-os sütőben addig sütöttem, míg a sajt el nem kezdett pirulni, ekkor grill fokozatra tettem és jó pirosra sütöttem. Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése