2015. június 10., szerda

A legszebb gyümölcssaláta

Lajos Marinak az egyik szakácskönyvében láttam még nagyon régen egy hasonló "tálban" tálalt gyümölcssalátát. Már akkor eldöntöttem, hogy egyszer el fogom ezt készíteni, és így, hogy a csirkéből megmaradt egy bő fél ananász a lehetőség adva volt. Szerintem nagyon aranyos így tálalni a gyümölcsöket, egy romantikus vacsora zárófogásának vagy desszertjének kiváló lehet. :) 


Hozzávalók (1-2 főre)


- 1/2 ananász (hosszában félbevágva)
- pár szem eper
- 1/2 narancs
- 1 kivi
- szeletelt hámozott mandula

Elkészítés

  1. Az ananász belsejét kikaparjuk egy kés és egy kanál segítségével.
  2. A belsejét felkockázzuk, és a többi gyümölcsöt is belepakoljuk az ananász üregébe. Megszórjuk mandulával.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Annak ellenére mondom, hogy én "húsevő" vagyok. :D

    VálaszTörlés
  2. Még édesség gyanánt sem fér bele egy kis gyümölcs? :) De nagyon örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. De belefér, főleg a ilyen szépen van tálalva :D

    VálaszTörlés