2015. június 5., péntek

Sajtos sonkás pestós csirke

A családom melegszendvicset vacsorázott és az olvadt sajt annyira csábítóan nézett ki, hogy én is szerettem volna valami hasonlót. Mikor elkészítettem rájöttem, hogy nem csak melegszendvicsként, hanem főételként is valami körettel kiválóan megállná a helyét. Kicsit izgalmasabb így a csirke, mint magában. :)



Hozzávalók (1-2 főre)

- csirkemell (nálam egy fél csirkemell volt keresztbe ketté vágva, azt használtam)
- 1 kanál pestó (a recept itt olvasható)
- 2 szelet sajt
- 2 szelet sonka
- só, bors

Elkészítés

  1. A csirkét lapjával ketté vágtam, hogy két lapos szeletet kapjak. Kicsit kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd megkentem a pestóval a szeleteket és sonkát illetve sajtot pakoltam rá.
  2. Grill fokozaton addig sütjük, míg a sajt kicsit megpirul, de legalábbis szépen megolvad. Ennyi idő a csirkének is elég lesz, pláne ha vékonyra van klopfolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése