2015. június 16., kedd

Csokis mandulatejes kávé

Szerelemben és háborúban mindent szabad - tartja a mondás. Én kiegészíteném ezzel is: vizsgaidőszakban. Ma reggel két rettentő nehéz vizsga is vár rám, így a teljes kétségbeesésemben oda fordultam, ahova csak végső esetben szoktam: a kávéhoz. Alapjába véve nem szeretem a kávét, csak a nagyon tejes változatokat, azokat is nagyon ritkán iszom. Amikor baj van, akkor viszont nagyon jól tudnak esni a felturbózott tejes kávék. Ez a mostani csokisan és mandulatejesen készült, nagyon finom lett! A csokis kávét a debreceni Mele kávéház óta imádom, ahol a macchiatot úgy készítették, hogy a gyönyörű csészéket vastagon bekenték nutellával (belülről persze). Ez azért annál kissé alak barátabb, egyetlen kivetnivalója amiért tudom kinevetnek majd, hogy instant kávét használok. Ez gáz, de így is finom.



Hozzávalók (1 adag)


- 1 kiskanál instant kávé
- 2 kocka diabetikus csoki (nálam tej, így nem kell édesítőt használni)
- mandulatej (nálam 1-1,5 dl)

Elkészítés

  1. A csokit széttörögettem, majd egy csésze aljába pakoltam, a kávé mellé. Kb, ujjnyi vastagságban felöntöttem forró vízzel és elkevergettem, a csoki gyönyörűen felolvadt. Felöntöttem mandulatejjel és egy kicsit megmikróztam, hogy langyos legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése