2015. június 14., vasárnap

Rebarbara és eper joghurttal

Rebarbarát nem szoktam enni, sőt ez volt az első kóstolásom. Igazából nem ízlett különösebben, sőt, nem is nagyon éreztem, hogy lenne íze. Egyedüli észrevételem az volt, hogy a blansírozó víznek krumpli szaga volt a rebarbara után. Ennyi. :) Egyébként sülve finom nagyon az eper, bár kétségtelen, hogy jóval több levet engedne becukrozva. Aki hiányolja tegyen hozzá édesítőt, bár igazán édes epernél szerintem ez felesleges.




Hozzávalók (1 főre)


- 10 dkg eper (villával alaposan megszúrkálva - hamarabb sziruposodik)
- 5 dkg (kb. 1/4 szál) rebarbara
- ha az eper nem elég édes, akkor tetszőleges ízesítő (nem használtam)
- 1 kiskanál görög joghurt
- vaníliaőrlemény

Elkészítés

  1. A rebarbarát blansíroztam, amitől teljesen szétfőtt, majd az eperrel együtt egy tálkába pakoltam és 180˚-os sütőben addig sütöttem, míg egy picit sziruposodott. Mivel nem kerül rá cukor ez a folyamat nem lesz olyan látványos, mint normál esetben.
  2. Vaníliás joghurttal nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése